Värmeeee ♥

Hej på er!
så skönt väder verkligen! därför bloggar jag inte så mycket i detta härliga vädret..
Igår va jag med ronja i hela dagen, hon sov över massa bildern kommer men orkar inte nu :)
Idag i skolan va det såååå otroligt varmt, skit rolig dag var det.
Efter skolan så va vi i braxen och booombade bilder, dom kommer när sara har lagt in dom.. aja alltid lika kul med folket, kärlek till er!

Efter skolan så kom jag hem och trodde det var mammi som låg i soffan så jag ba; mam, mamma? maammaaa?.
så kollar jag nogare så e det syrran som ligger där helt däckad, *ohhcraaap hon e ju ny opererad*
Stackarn, tycker fan synd om henne. hon har typ hål i foten?,wtf yea iknow.. men hursomhelst så blev det en större operation en va dom hade trott så hon ska hoppa på kryckor i 6 veckor innan hon får börja träna.
på tal om skador och shit.
Asså jag börjar gå sönder snart haha..
min knä måste jag vila nu eftersom jag fucka det igen (Y).
sen så e skolsyster orolig för min rygg, har ont hela tiden och det är skev. guess why? (H) Ett ben är en centimeter  längre än det andra , hahah . fast det e ganska faaktiskt vanligt (A) men aa morsan har ju rygg problem så vi måste kolla upp så den inte blir som hennes.  så ska till skolläkarn och shit i morgon..


Shorts & t-shirt  - h&m 
Jeansjacka - ginatricot
Bälte - indiska
Och så klart converse till ! 

Nu ska jag dra mig till talldunge  :)
Ha det bra guys 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0