straight up

Hello bebbäs
allt bra med er och så hoppas jag, själv så e det kasst.
herregud det e inte okej att vara så här förkyld, och det kommer inte in bra för vi har ute cup nu i helgen ( aranäs open ) fattar inte hur jag ska kunna vara med, kan knappt prata utan att det känns att jag har en kniv i halsen *sad face*
ja vet jag har bloggat dåligt men inte riktigt haft tid faktiskt, igår då så var jag hos min kära make emilio ( bengan) . sen idag så va jag hos pappas ''nya'' boende för första gången, jätte mysigt faktiskt, var där ett par timmar, sen så blev det crashade planer med asdren, jevlaveder, menmen ..
käkade räkor och kollade på film med familjen, det var mysigt. kom på hur sjukt länge sen det varjag kollade på film haha..
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, städa rummet är ett måste iallfafall (N)..
Aja ska försöka städa lite även nu haha 


Bild från igår (tror jag haha)
GODDAAAAMN va ont det gjorde att gö dom flätorna haha..

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0