tröööötthaaa

hej på er snyggingar
just vaknat hos emelie hihi båda va så sjuuuukt trötta så ialf jag däckade ett tag ;D såmysäät..
vi skulle kollat på hennes lillebrorsas match idetta vackra vädret men den blev inställd, så vi ska snart gå och köpagodis, så sjukt godis sugen men alltså detta vädret gör mig helt blääää, orkar inte röra mig, och absolut inte gå ut ;/ kanske sov här sen får se hur det blir annars så blev det ba deg hemma, fast kommer säga att mammi får komma och hämta mig hehehe..
näää fan nu e jag överdrivet godis sugen så ska tvinga ut emelie eller aa det kommer bli tvärt om för jag kommer inte orka haha, puss på er

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah det får göras om någon gång när inte båda är så jävla trötta! :O

loveu<3

2010-05-13 @ 13:48:36
URL: http://emeliiemaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0