Student dags

Hej på er alla, blir ett lite senare inlägg idag eftersom jag har varit iväg hela dagen typ :)
Va på Natalis student idag ( vän till familj ) det var ett tag sen som jag såg dom och har ändrat mig ganska mycket sen dess så det va inte så många som kände igen mig ibörjan '' men ojj HEEJ! '' haha
Inte hänt så mycket annars typ, efter skolan stannade jag och agri som hade sovit i biblan i två timmar kvar på nionas lektion.
sen så åkte man hem med 8b ( Maladaniela;) jonte , erik nills med co..)
Stackars killarna.. hahah skrev på alla.
jonatan han var helt.. sönder målad exakt överallt hahah!
och daniela flyger in i bussen helt random :O så skyller hon på att jag putte henne, herregud älskling var fåt du allt i från ;)




Bildbomb kommeridag eller i morgon
Imorgon ska man va med; sara parham valle och agri ;)
Take care !








Kommentarer
Postat av: lariza

men gr heting!

2010-05-28 @ 16:32:10
URL: http://larsamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0