Spenderar helgen på landet

Skönt det också faktiskt.
En riktigt slappe helg med familjen och mormor och morfar på landet..
Nu sitter alla och kollar på tv och fikar.
Går dagen blev inte så jätte lyckad, spydde både ute och inne ( gick över sen ) så trodde inte jag skulle gå till skolan idag, men så ringer mamma klockan åtta,
- VARFÖR HAR DU INTE GÅTT UPP GÅ TILL SKOLAN!
- Wtf.. ahaa okej
sen kom jag på att jag hade tid hos skol läkaren för ryggen
Så jag kommer vid vid nio tiden utan någonting med mig så medans dom andra hade idrott satt jag i grottan och pratade med janne.
det var så jäkla kul med agri efter skolan som vanligt, var med han ett tag innan jag åkte hem och packade..
Köpte hår färg idag också, mörkbrunt blir det =)
tror det blir i morgon jag färgar det orkar inte riktigt nu..

Nu när jag är uppe vid landet så ska jag fota så mycket jag kan..
jag brukar inte lägga upp mina bilder i bloggen men nu kommer ni få se lite natur bilder och shit ;)


gaaawh!
Vill utomlans och bli brun!

Have a crazy night bitches ;)


Kommentarer
Postat av: DIN LILA FLICKA !!! :D<33333

åååh sååå brun !:)<3

2010-05-27 @ 15:51:28
URL: http://miniskokic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0