så lätt värd dag!

rubriken säger dagen!
herregud va kul det var
först va jag men robert,willy och rasmus, vi satt på ett berg med vp och cola och godis, sen ringer valle och parham så jag stack till dom i gamle så vi gick upp på ett berg med vp asså HAHAHAHAHAHAAH !!!!
Roligaste jag gjort på länge! vi startade skogs brand för en fucking kål bit !
orkar inte skriva allt vi gjorde men asså riktigt riktigt riiiiiktigt kul va det
Bilder?, ofc ;)


nu flippar mamma på mig för jag måste sova
önska mig lycka till på cupen i morgon
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack :) jo det ska jag! :D

2010-05-15 @ 10:50:42
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0