Roligaste helgen med mina syskon!

Rubriken säger exakt!
har inte bloggat i helgen men verkligen inte haft tid.
Roligaste helgen någonsin verkligen med alla mina syskon.
Fredagen, hahaha herreguud ni som va där vet va jag menar!
Lördagen, fika istan, sedan karnevalen sen hem till agri lika rolig dag den
Söndag ; helt död verkligen och jag har ett rum som ser ut som vet inte vad så det ska städas

Miss my festis a lot ! mhm :(
Ska städa rummet nu sen ska jag klippa mig,
inte mkt bara topparna,klippa upp håret lite seeeeen funderar jag på om jag ska klippa lugg eller snelugg?
Yay dreni ringde nu
skriver sen!


Kommentarer
Postat av: lariza

miss u to festis!!!:(

2010-05-30 @ 21:39:06
URL: http://larsamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0