lets fly away

Hej på er!
inte bloggat idag,inte haft tid.. men nu gör jag det så be happy bitches ! :D
Idag på morgonen så spelade vi kvarts final, gick inte så bra vi åkte ut, men vi spelade jätte bra iallafall..
Jag kom hem tog ett jätte långt bad ( somnade *asg*) sen så åkte jag till stan med robert och köpte en näs piercing eftersom jag tappade min läkar piercing i morse -.- dom jag sedan inte hittade.så det fick bli en ny, snygg!
Sen så åkte vi till talldunge och träffade daher,nikki,rasmus,willy och axel med min gryyymma vp eller ''hubbum'' som dom säger, så vi satt där typ 3 timmar sen gick jag och willy ´hem till robert som sedan skjutsade hem mig och käka lite här :) jätte rolig dag, tack people :D



HAHHAHA hemma hos robert fick vi lära oss ett och annat hur det kunde ske i sängen
sjukaste ungen ever, kärlek till dig ♥
godnatt alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0