I can show you how

Ammentjänna ! ♥
En schyk elena här, herregud kan knappt prata eller andas haha.
Har varit ute och gått med min syster idag i flera timmar i bergsjön, jätte mysigt va det.
Så fort det är något som jag grubblar på så får hon mig att se saken ur en helt annan synvinkel som inte någon annan har sett den ur, Love u sis ♥
Det är väl i stort sätt det jag har gjort idag, nu sitter jag hos rebecca, ska sova här i natt..
I morgon så ska jag vara i grottan halv 9 och sedan möta alla nya 6or ;) sen uuut och lööffa :D
så skönt att det är kristihimmelfärd på tor-fre, på torsdagen ska man träffa barndomsvännen dreni,på tiden det!
har inte träffat han på fyra år så det ska bli kul.
sen på fredagen får vi se vad som händer på fredagen :)
men på lööördag och sööndag blir det aranäs open! :D Mia(kravan(A))ska också spela så det ska bli kul se dom:)



Moi & Zahra när vi va ute och gick, såå duuuktiigaaa ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0