Go for it !

Hej på er :)
kom nyss hem från talldunge, har varit med Eliasson,Axel och robert och daher och deras kära moppar (A) haha.
Kan fan köra nu ! haha tog ett tag innan jag vågade köra men sen så va det typ det ända jag gjorde ;)
jätte kul hade jag ialf :)
Hände igen specielt idag i skolan, försov mig (Y)annars så luffade jag runt med agri som vanligt typ =)
Hinner inte blogga så mycket för måste gå och städa mitt rum eftersom min mamma flippar på mig.
så skönt med sov morgon! börjar halv 11 i morgon ;D

Dagens ajj! ska inte göra om det! hahaha



8a-i, kärlek till er ! ♥

Ber om urkäkt för dom dåliga bilderna , mobil kamera you know ;)


Nä nu ska jag gå och försöka städa mitt rum
Ha det så bra darlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0