Friday..

Godmorgon på er,
ligger i sängen och lyssnar på naughty by nature och nyss lagt på från ett roligt godmorgon samtal med asdren som ringde och väckte mig..
Fredag idag då, bara slapp tror jag. ska till kortedala och träffa robert snabbt men annars så händer det nog inte så mycket.. tvätta håret är ett måste iallafall så ska nog gå upp och äta lite frukost och sen ta ett skönt bad.
Juste ja min morsa hade varit iväg någonstans för några veckor sen och kom hem med en ny sterio med årets bas, herregud va bra den är,så låg uppe hur länge som helst och lyssnade på musik, gammal hiphop gillar vi !
På tal om gammal hiphop, jag gick ju i streetfunk förut då körde vi gammal hiphop, hittade min gamla dans tröjja igår och låtarna vi dansade till så det blev ett riktigt danspass haha, ska fan ta och börja igen, men får se i vad =).



Så härlig e den, halva denna låten körde vi i dansen..
Hyffsat fint väder nu så ska gå ut på våran ''nya'' uterum och äta frukost, klockan e ju fan ett..
Bloggar senare
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Becc'z

Bäst är dom!

jag får komma och godkänna din sterio haha ;)

vi börjar dansa igen då, kanske reageton? :)

2010-05-14 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0