Dåligt bloggande

Hej söta!
Jag har varit kass på att blogga jag vet.
har inte orkat och så mkt plugg och sånt nu, ska försöka börja blogga mer =)
alltså varenda gång jag och agri går från skolan så ska det alltid hända något sepe, hahaha idag så gick vi förbi massa arbetare som stod och glodde ( äckliigt! ) och enligt agri kollade dom på min röv när vi gick förbi, så han kollade på dom och la handen på min röv, alltså herregud alla dooooog
-''HAHAHAH bra killen ! ''
sen så på vagnen med ronja så stannar vagnen vid kviberg så är det en fullgubbe som har lagt sig på spåret och vägrade flytta på sig, haha knaasiiit!
Ska kolla på eurovision nu '' go ruumaniaaa '' haha, alla är verkligen kassa i år.
inte på blogg humör idag så ska lägga mig i soffan med ett glas cola och popcöörn ;D
Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0