Aranäs open

Hej på er !en sliten elena här.
Spelade ju aranäs open idag.
riktigt riktigt kul var det, det var inga gräs planer utan vi spelade i lera, herregud..
jag var helt genom dränkt i lera, ramlade hela tiden haha ..
Vi vann dom två första matcherna men förlorade den sista mot aranäs, riktigt bra va dom faktiskt..
Men jäklar va stryck jag fick den matchen, det gick jätte bra och så men jag fick så många smällar i huvudet så jag var nära på att svimma efter planen, haha och mitt knä är inte i bästa skick heller just nu ;) menmen.
A-final i morgon ! detta tar vi tjejer !


Rena och mysiga ;)

Krig på plan haha !


Jag & storasyster, haha fyfan leran torkade på mina ben så de ljusljus bruna är äcklig intorkad lera som knappt gick bort hahah<3

Trött & lerig efter en rolig dag med dom bästa tjejerna..
Älskar er girls :)
nu är jag så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna, fast klockan e ju bara nio så jag ska bädda ner mig i sängen och kolla på en film. fast först ska jag ringa dreni :D..


Kommentarer
Postat av: emeliee

det är a-kvartsfinal imon babbe, inte a-final<3



Riktigt kul vareeeeeee:D<3

2010-05-15 @ 21:07:49
URL: http://emeliiemaries.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahahah :) goa bilder <3

2010-05-16 @ 11:53:39
Postat av: R N

Hej hej!!!

Elana, sökte aranäs på google hitta din blogg, HAHAHA underbara bilder från förra året.



Längtar til helg <333

2011-05-18 @ 10:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0